اجاق گاز 4 شعله که از براده های طلا در آن استفاده شده است

قبل از خرید تجهیزات گاز، می توانید از کارایی آن در ماشین حساب خود مطلع شوید. در مورد راندمان اجاق گاز 4 شعله بخوانید و محاسبه کنید که یک اجاق گاز در تنظیمات استاندارد چقدر گاز مصرف می کند. موافقم، بهتر است یک روز آن را بفهمیم و مقالات را یکی پس از دیگری نخوانیم. مقاله ما برای شما بسیار مفید خواهد بود.

اگر اصل موضوع را درک کنید، هیچ چیز پیچیده ای در فرمول های فیزیکی وجود ندارد. ما این را به شما آموزش خواهیم داد. بر اساس فرمول ها، آنها تعیین می کنند که دستگاه در هر ساعت کار فعال چقدر سوخت مصرف می کند و به طور کلی چقدر خوب کار می کند. ما جنبه فنی موضوع را فاش خواهیم کرد. در سطح خانواده، شما خودتان تصمیم خواهید گرفت که چه کاری باید انجام شود.

مصرف سوخت برای همان عمل برای اجاق گاز متفاوت است. گاهی اوقات مشعل هایی با اختلاف دو برابر قدرت همان اثر را می دهند.

اجاق‌ها دارای شعله روی صفحه هستند و برخی از مدل‌ها مجهز به اجاق گاز نیز هستند. در مقاله اطلاعاتی در مورد قدرت مشعل و اجاق گاز جمع آوری کرده ایم که باید به آن توجه کنید.

اجاق گازاجاق گاز

میزان مصرف بر اساس توان کل مشعل های اجاق گاز و عملکردهای مختلف آن محاسبه می شود. محاسبه هنگام جستجوی تجهیزات جدید مفید است، زیرا تفاوت مصرف سوخت بین دو مدل به 2-3 برابر می رسد.

اجاق گاز هوشمند
اجاق‌های برقی نمی‌توانند اجاق‌های گازی را از بازار جابه‌جا کنند و اجاق‌های گازی دارای ویژگی‌های جدیدتر و بیشتری هستند: پانل‌های لمسی، کنترل صدا، حفاظت از احتراق.

قدرت مشعل ها (شعله ها) در پاسپورت اجاق گاز درج شده است و در صورت درخواست صادر می شود. برای حل نشدن مشکل مصرف بی رویه گاز از محصولات بدون پاسپورت خودداری شود.

اجاق گازهای خانگی دارای 2 تا 6 شعله روی اجاق گاز و 1-2 شعله در فر اگر با گاز هم کار کند. مشعل های عملکردی به دو دسته قدرتمند – بزرگ، معمولی – متوسط ​​و مشعل های کاهش بهره وری – کوچک تقسیم می شوند.

هر چه قدرت بیشتر باشد، مشعل سوخت بیشتری مصرف می کند. در دستورالعمل های اجاق های مختلف، مفاهیم سطح قدرت مطابقت ندارند.