استفاده از ایزوگام صحرا در ضد آب کردن کشتی تایتانیک

ایزوگوم با پوشش مقاوم در برابر گرما از قیر و فیبر مصنوعی که به بستر سقف وصل شده است و از نفوذ آب و رطوبت محیط زیر جلوگیری می کند.

ایزوگام صحرا یکی از بهترین انواع ایزوگام موجود در بازار است که در آن از قیر مرغوب استفاده شده است.

میانگین عمر ISOGAM 10 سال است. پدیده صنعتی isogum و بستگی به دانش ، تجربه ، ( تجربه) و فناوری به منظور اطمینان از ساختار در برابر رطوبت و مرطوب از باران و برف.

گونه های مختلف ، پس از گذراندن آزمایشات مختلف در آزمایشگاه ها ، کارخانه ها ، پردازش ، ضریب پایداری افزایش می یابد. عایق با استفاده از قیر خالص 70-60: 70-60 ماده اصلی این نوع قیر خالص و ایزوگام با کیفیت بالا با ایزوگام دمیده است .

70 60 قیر خالص به دست آمده از پالایش روغن خام. تأثیر روغن گرمایش ، بنزین ، حلال ها ، نفت سفید ، روغن گاز و سایر روغنهای سبک در برج های تقطیر پالایشگاه جدا شده و تا حدود 380 درجه سانتیگراد (در فشار طبیعی) گرم شده و گرم می شود.

ایزوگام

یک قیر جامد یا نیمه جامد باقی می ماند. واد قیر 60/70 صرف شده برای آب بندی سقف. مواد مورد نیاز برای عایق ساختمان: قیر خالص 70-60 ، پلی استر ، بافت ، 14 تا 16 لایه آلومینیوم میکرون ، لایه عایق پلاستیکی ، پودر تالکوم ، مواد سطح 1 و 2 ، نی ، نی ، کیسه های پلاستیکی
برای تولید چنین قیر خالص 70-60 ایزوگام و سایر مواد در ساخت میکسر یک پلیمر در جدول ذکر شده است. مواد پخته شده ذکر شده روی میکسر را مخلوط کنید. خروجی میکسر ، مایع به نام ایزوگام پلیمر است. ایزوگام پلیمر در لایه ایزوگام به یک خط تولید تبدیل می شود.

ایزوگام منفجر شده با استفاده از روغن روغن ، قیر ، ایزوگام منفجر شده عنصر اصلی در این نوع عایق برای پایین آمدن کیفیت زندگی است. قیر خوب ، قیر می وزد هوای گرم را از روغن به دست آمده دمیده می کند.

در این فرایند ، دمای هوای گرم از 200 تا 300 درجه سانتیگراد توسط لوله های نشتی حاوی سوخت به داخل محفظه دمیده می شود. نتیجه این فرآیند ، اتم های هیدروژن در مولکول های کربوهیدرات ها ، با اکسیژن در تشکیل هوا و آب ، عملکرد پلیمریزاسیون رخ می دهد.

TAR PITCH PURE BROWL ENCURE نفوذ پایین تر است ، میزان انعطاف پذیری بیشتر و حساسیت کم نسبت به تغییرات دما. این نوع زمین برای ساختن ورق های بیشتر سقف ، باتری های اتومبیل و روکش استفاده شده است.

Symbol R Birmen دمیده می شود. به عنوان مثال قیر 80/25 R به معنای درجه نرمی و نفوذ قیر دمیده 25 80 درجه است. مواد لازم برای ساخت ایزوگام دمیده ، قیر دمیده ، پلی استر ، بافت ، 14 تا 16 لایه آلومینیوم میکرون ، لایه عایق پلاستیکی ، تالکوم پودر برای تولید این نوع روغن ایزوگام در برج تقطیر و پلیمریزاسیون بعد از عمل ، به قیر دمیده می شود. لازم به ذکر است که نیاز به افزایش تولید قیر دمیده هیچ چیز مستقیم نیست “ایزوگام خط وارد شده است.