استفاده از لامپ کم مصرف ال ای دی 40 وات در ماشین های پرنده کاربرد دارد

نورپردازی لامپ کم مصرف ال ای دی 40 وات در طیف گسترده ای از محصولات خانگی و صنعتی موجود است و هر ساله این لیست در حال افزایش است. توسعه سریع فناوری LED منجر به افزایش در دسترس بودن محصول، بهبود راندمان تولید و کاهش قیمت شده است.

در زیر برخی از رایج ترین انواع محصولات LED آورده شده است. روشنایی صنعتی و تجاری، راندمان بالا و ماهیت جهت دار لامپ LED ها آنها را برای بسیاری از مصارف صنعتی ایده آل می کند.

ال‌ای‌دی‌ها به طور فزاینده‌ای در چراغ‌های خیابان، روشنایی گاراژ پارکینگ، روشنایی پیاده‌رو و سایر روشنایی‌های فضای باز، نورپردازی یخچال، روشنایی مدولار، و روشنایی وظیفه رایج هستند.

لامپ

نورپردازی زیر کابینت از آنجایی که لامپ LED ها کوچک و جهت دار هستند، برای نورپردازی فضاهای تنگ مانند میز برای پخت و پز و خواندن دستور العمل ها ایده آل هستند. از آنجایی که ممکن است در رنگ روشن و جهت متفاوت باشد، مهم است که محصولات را با هم مقایسه کنید تا بهترین وسیله را برای فضای خود پیدا کنید.

چراغ های فرورفته توکار
نورهای فرورفته معمولاً در آشپزخانه های مسکونی، راهروها و حمام ها و در تعدادی از محیط های اداری و تجاری استفاده می شوند. DOE تخمین می زند که بیش از 600 میلیون لامپ فرورفته در خانه ها و مشاغل ایالات متحده نصب شده است.

لامپ های جایگزین LED
با بهبود عملکرد و کاهش قیمت ها، لامپ های LED می توانند به طور مقرون به صرفه و موثر جایگزین لامپ های رشته ای 40، 60، 75 و حتی 100 وات شوند. مهم است که برچسب حقایق روشنایی را بخوانید تا مطمئن شوید که محصول دارای روشنایی و رنگ مناسب برای استفاده و مکان مورد نظر است.

چراغ های LED تعطیلات
ال ای دی ها نسبت به لامپ های رشته ای برق بسیار کمتری مصرف می کنند و رشته های چراغ های LED تزئینی مانند چراغ های درخت کریسمس نیز تفاوتی ندارند. چراغ های LED تعطیلات نه تنها برق کمتری مصرف می کنند، بلکه دارای مزایای زیر نیز هستند.