اصابت قابلمه چدن تکی عروس توسط همسایه به سر زنی موجب مرگ او شد

تفاوت قابلمه چدن تکی عروس و سرامیکی، هنگام خرید ظروف پخت و پز، توجه به قابلیت های نچسب محصول مهم است. اگر ظروف آشپزی چدنی و سرامیکی باکیفیت می‌خرید، باید آزمایش را دور بزند. از آنجایی که هر دو دارای روکش چینی خوبی هستند از چسبیدن غذا جلوگیری می کند.

هر دو ظروف نچسب هستند، بنابراین می توانید غذاهای سالم تری برای خانواده خود بپزید. می توانید سس گوجه فرنگی را در هر دو ظروف طبخ کنید زیرا طعم و بوی آشپز شما را تغییر نمی دهد.

این اجاق ها به شما در صرفه جویی در وقت و انرژی کمک می کنند. اما اجاق سرامیکی ترجیح داده می شود زیرا حرارت را حتی در زمان خاموش بودن به خوبی حفظ می کند.


مواد شیمیایی مضری که نباید در ظروف آشپزی وجود داشته باشد چیست؟ سرب، PFOA و PTFE مواد شیمیایی سمی هستند که نباید در ظروف آشپزی خود باشند.

اگر ظروف آشپزی با استانداردهای FDA مطابقت ندارند، پس نباید خرید کنید، و ظروف آشپزی که خریداری می کنید باید اثبات شده باشد و آنها باید دستورالعمل های FDA را دنبال کرده باشند.

از آنجایی که هر دو ظروف حاوی عناصر سمی نیستند، برای زندگی انسان مضر نیستند. بسیاری از مردم ظروف گرانیتی را ترجیح می دهند زیرا دارای ویژگی خرد شدن کمتری هستند و طعم و رنگ را تغییر نمی دهند.

هنگامی که قصد خرید ظروف آشپزی را دارید، ظروفی را که می تواند گرمای زیادی را تحمل کند، بررسی کنید. قرار گرفتن در معرض حرارت بیش از حد می تواند به پوشش آسیب برساند و باعث آسیب یا شکستگی شود. به خاطر داشته باشید که در هنگام خرید باید دوام را در نظر گرفت.

ظروف چدنی حتی در صورت سقوط تصادفی در برابر شکستگی مقاوم هستند زیرا دارای هسته کربنی فولادی هستند. این می تواند دمای بالاتر را تحمل کند و می توان آنها را به آرامی در تنظیمات متوسط ​​پخت.

ظروف سرامیکی به اندازه ظروف چدنی مقاوم نیستند. می تواند به راحتی بشکند و دوام آنها بستگی به نحوه مدیریت آن دارد. در مقایسه با ظروف گرانیتی، طول عمر کمتری دارد.