بانویی برای حوله پالتویی گلبافت جاریش خودکشی کرد

هیچ چیز به اندازه این که بعد از یک دوش طولانی در یک حوله پالتویی گلبافت بزرگ و پف دار بپیچید، مجلل نیست. اما اگر کتانی‌های شما خراشیده، نازک یا حتی کمتر از حالت مخملی هستند، کیفیت تجربه حمام روزانه شما کاهش می‌یابد.

اخیراً تصمیم گرفتم یک بار برای همیشه راه حلی برای این مشکل بیابم و هشت مورد از محبوب‌ترین حوله پالتویی حمام را با دقت آزمایش کردم تا بهترین آن‌ها را در بازار پیدا کنم. من به بررسی نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان پرداختم.

با چندین متخصص مصاحبه کردم و در نهایت حوله پالتویی را تحت یک سری آزمایش‌های ماهانه جامع قرار دادم. بدون شک، برترین انتخاب من حوله حمام پنبه ای توچال فرانت گیت است، حوله ای فوق العاده نرم و بسیار جاذب با حسی شبیه پتو و 26 رنگ فوق العاده برای انتخاب.

 

 

حوله پالتویی حمام سریع خشک آمازون را نادیده می‌گیرم: به عنوان بهترین انتخاب من، این حوله‌ها ممکن است لوکس‌ترین گزینه موجود در بازار نباشند، اما محکم، بادوام و کیفیت فوق‌العاده و قابل احترامی دارند.

در نهایت، برای کسانی که چند دلار اضافی دارند و به کتانی با کیفیت هتل علاقه دارند، حوله حمام Matouk Milagro، بهترین انتخاب حوله لوکس من، ارزش بررسی را دارد.

من اخیراً هشت مورد از محبوب‌ترین حوله پالتویی حمام را در تلاش برای یافتن بهترین آن‌ها آزمایش کردم—و … [+]تصویر: FORBES / تصویر: خرده‌فروشان
ترجیحات برای ملحفه های تخت و حمام قطعاً می تواند ذهنی باشد، اما با تمرکز بر یک سری معیارهای ساده، من توانستم تا حد امکان عینیت را در فرآیند آزمایش شخصی خود حفظ کنم.

من به این نتیجه رسیدم که چند ویژگی وجود دارد که یک حوله پالتویی حمام عالی را تشکیل می دهد: لطافت آن باید با قابلیت جذب آن متعادل شود، احساسی صاف در لمس را ارائه دهد.

اما همچنین تضمین می کند که کاربران می توانند به اندازه کافی خشک شوند. نباید خیلی ضخیم و نه خیلی نازک باشد. و در حالی که روی میله یا قلاب آویزان است باید به سرعت خشک شود. در نهایت، بهترین حوله پالتویی باید بتوانند در برابر یک رژیم شستشوی مکرر تا حدودی تهاجمی مقاومت کنند.