خوردن آلوچه خشک 1401 موجب سرعت رشد مو می شود

در اینجا ما جنبه‌های ژنتیکی و واریته‌ای کلی را که بر تنوع آلوچه خشک 1401 تأثیر می‌گذارند توصیف می‌کنیم و مفاهیم و فرصت‌ها را برای استراتژی‌های اصلاحی فعلی و آینده در رابطه با این موارد بررسی می‌کنیم.
جنبه های تولید و بازار آلوچه خشک، در بین میوه های هسته دار تولید جهانی، آلوچه خشک پس از هلو و شلیل و قبل از گیلاس رتبه دوم را دارد.

در سطح جهانی، تولید آلوچه خشک ژاپنی بیشتر از آلوی اروپایی است. تا سال 2019، فائو بیش از 2700000 هکتار درخت آلو (شامل آلوچه خشک و هیبرید اروپایی و ژاپنی) در جهان و مجموع تولید حدود 12600000 تن با افزایش 20 درصدی در دهه گذشته ثبت کرده است.

آلوچه

چین اولین کشور تولید کننده (به ترتیب 77 و 56 درصد از سطح برداشت و تولید جهان) است و پس از آن رومانی، صربستان، شیلی، ایران، ایالات متحده آمریکا، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، اوکراین و اسپانیا قرار دارند.

شیلی بزرگترین صادرکننده آلوچه خشک در جهان است که عمدتاً (دو سوم) به چین، ایالات متحده و برزیل است. آلو وارداتی ترین میوه هسته دار در اروپا است و آلمان بزرگترین بازار مقصد اتحادیه اروپا برای آلوهای وارداتی تازه است.

رومانی و صربستان بزرگترین تولید کنندگان آلوچه خشک در اروپا هستند، اما تولید آنها عمدتاً برای مصرف داخلی و برای فرآوری (آلو و الکل) است، بنابراین مقدار بسیار کمی صادر می شود. اسپانیا و ایتالیا همچنان مهم ترین تامین کنندگان آلو تازه اروپا به بازارهای همسایه هستند.

اگرچه صادرات آلوچه خشک آنها در سال های اخیر کاهش یافته است. آفریقای جنوبی بزرگترین تامین کننده غیر اروپایی کشورهای اتحادیه اروپا است، اما شیلی، مولداوی و صربستان بیشترین رشد را در آلو برای صادرات به اروپا داشته اند.

تولید در ایالات متحده در کالیفرنیا متمرکز است، عمدتاً در دره ساکرامنتو، که در تولید آلوچه خشک پیشرو جهان است.