خوردن هلو انجیری زعفرانی پوکی استخوان را از بین می برد

میوه هلو انجیری زعفرانی و شلیل باید بین هر میوه تقریباً 8 تا 10 اینچ نازک شوند. در صورت تمایل میوه بزرگتر یا زمانی که محصول تحت تنش خشکی است، این فاصله باید افزایش یابد.

نیازهای تغذیه ای درختان هلو در طول عمر آنها متفاوت است و تحت تأثیر عواملی مانند پایه، بار محصول، نوع خاک و شرایط آب و هوایی قرار دارند.

درختان هلو علاوه بر نیتروژن، فسفر و پتاسیم، برای حفظ سلامت درخت و تولید میوه با کیفیت، به مقادیر کافی کلسیم، بور، مس و روی نیاز دارند. پس از کاشت، آزمایش خاک و آنالیز برگ حداقل هر سه سال یکبار توصیه می شود.

هلو

تجزیه و تحلیل برگ دقیق ترین راه برای تعیین اینکه آیا اصلاحات خاک اعمال شده توسط درخت استفاده می شود یا خیر. کیت های تست تجزیه و تحلیل برگ را می توان در دفتر توسعه شهرستان خود خریداری کرد یا به صورت آنلاین سفارش داد.

هلو باید هر سال هرس شود. بهترین زمان برای هرس هلو در پنسیلوانیا از اواخر مارس تا اوایل می است. هرس زودتر ممکن است درختان را در معرض آسیب سرمای زمستان قرار دهد.

هرس خیلی دیر ممکن است اندازه میوه را کاهش دهد. برخی از ارقام از هرس تابستانه دو تا سه هفته قبل از برداشت سود می برند. هرس تابستانی شامل حذف ردیف رشد متراکم در مرکز درخت برای اجازه دادن به نور بیشتر به درخت و بهبود رنگ نهایی میوه است.

اکثر هلوها در پنسیلوانیا و شرق ایالات متحده به سیستم v مرکز باز یا عمود بریده می شوند. سیستم مرکز باز شامل سه تا پنج اندام داربست اصلی نزدیک به زمین است.

شکل درخت کاسه مانندی مورد نظر است که در آن اندام‌ها هرس می‌شوند تا رشد را به بیرون درخت وادار کنند در حالی که وسط درخت بازتر باشد. ارتفاع درخت معمولاً با هرس پایین نگه داشته می شود، بنابراین درختان را می توان از زمین یا با نردبان های بسیار کوتاه برداشت. سیستم عمود V است