زنی با نارنگی بندری موهای خود را به رنگ بنفش درآورد

بسته به نوع خاص نارنگی بندری رنگ‌های نارنجی و زرد دیگری را نیز می‌توان در قفسه‌های سوپرمارکت مشاهده کرد.

اگرچه این دو میوه اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند، اما چندین تفاوت وجود دارد که نارنگی را از نارنجی متمایز می‌کند.

برای شروع، پرتقال تمایل دارد بسیار بزرگتر شود و در زمان رسیدن سفت تر است. از سوی دیگر، نارنگی‌ها کوچک، گرد کمتر و نرم‌تر هستند، وقتی آماده می‌شوند از آن لذت ببرند.

پوست نارنگی‌ها به دلیل شل بودن پوستشان معمولا راحت‌تر از پرتقال است و حتی می‌توان آن را با دست برای یک میان وعده آسان در سفر جدا کرد.

نارنگی

رنگ متمایز نارنگی نیز می تواند به تشخیص این میوه خوش طعم از پرتقال کمک کند. در حالی که رنگ پرتقال ها معمولاً نارنجی یا زردتر است، نارنگی ها کمی تیره تر هستند و گاهی اوقات رنگ قرمزی در پوست خود دارند.

هر دوی این میوه ها نیز دارای چندین نوع مختلف هستند که هر کدام طعم منحصر به فرد خود را به سفره می آورند. به عنوان یک قاعده کلی، نارنگی ها معمولاً شیرین تر و کمی ترش تر و ترش تر از بسیاری از انواع پرتقال هستند.

با این حال، وقتی نوبت به آن می‌رسد، نارنگی و پرتقال هر دو مکمل‌های عالی به یک رژیم غذایی متعادل هستند.

هر دوی این مواد غذایی حاوی ویتامین C حاوی مشخصات مغذی مشابهی هستند و می توانند مصرف فیبر و آنتی اکسیدان های شما را افزایش دهند که همگی برای حفظ سلامت کلی مهم هستند.

مشخصات غذایی نارنگی منبع خوبی از چندین ویتامین و مواد معدنی مهم است. هر وعده مقدار کمی کالری نارنگی فراهم می کند، اما ویتامین C بالایی دارد.

نارنگی همچنین مجموعه ای از مواد مغذی دیگر از جمله مس، ویتامین B6، تیامین و فولات را نیز تامین می کند.