قابلمه کاسیو درب روحی راز دعوای خانوادگی پادشاه عربستان را می داند

قابلمه کاسیو درب روحی ظروف بسیار کاربردی هستند که به طور فعال در آشپزخانه های معمولی و حرفه ای استفاده می شود. به شما این امکان را می دهد که به راحتی غذاهای ساده یا لذیذ را تهیه کنید.

با این حال، برای این، لازم است که ظروف استیل مناسب را انتخاب کنید. در این مقاله به مزایای کلیدی چنین تابه‌هایی می‌پردازیم و همچنین متوجه می‌شویم که هنگام انتخاب یکی از آنها به چه چیزی توجه کنیم.

این راز نیست که فولاد ضد زنگ قوی و بادوام است. به همین دلیل است که ظروف ساخته شده از این ماده به شرط مراقبت مناسب، قطعا بیش از یک سال دوام خواهند داشت. اما برای اطمینان از اینکه ظروف آشپزخانه از جنس استنلس استیل قطعاً مناسب شما هستند، باید مزایا و معایب آن را بسنجید.

بیایید با مزایای قابلمه، دیگ و خورش استیل شروع کنیم. از جمله آنها باید برجسته شود:

ظاهر جذاب. فولاد با درخشش سرد مشخصه این ماده مشخص می شود. بسیاری از مردم او را دوست دارند. با این حال، برای آشپزخانه های حرفه ای، در بیشتر موارد، این جنبه در پس زمینه محو می شود.

دوستی با محیط زیست. ترک ها و تراشه ها در سطح چنین ظروفی ظاهر نمی شوند که میکروارگانیسم های مضر می توانند روی آنها “ته نشین شوند”. علاوه بر این، تابه ها به راحتی از آلاینده های مختلف تمیز می شوند، از جمله سخت ترین آنها. برس ها و مواد شوینده ساینده از آنها نمی ترسند.

پایین لایه ای. تابه ها می توانند 3 لایه یا بیشتر در پایین داشته باشند. به همین دلیل گرما برای مدت طولانی حفظ می شود و در عین حال به طور مساوی توزیع می شود.

قابلمه

درپوش ها برای گلدان های حرفه ای استیل ضد زنگ، درب آن می تواند شیشه ای یا استیل باشد. در حالت اول، می توانید فرآیند پخت و پز را به صورت بصری کنترل کنید.

درب های فلزی نیز کمتر کاربردی نیستند. علاوه بر این، توجه به امکان وجود یک سوراخ کوچک برای خروج بخار نیز ضروری است. مدل های سگمنت ممتاز را می توان به تایمر یا ترموستات مجهز کرد.

امنیت. بر کسی پوشیده نیست که فولاد ضد زنگ با غذا واکنش نشان نمی دهد. به همین دلیل است که مواد مضر وارد غذا نمی شوند.

تطبیق پذیری. باید یک تابه استیل خریداری کنید زیرا برای پخت انواع غذاها مناسب است. همچنین از ظروف می توان برای کار با انواع اجاق گاز اعم از مدل های القایی، شیشه سرامیک، برقی استفاده کرد.

در مورد کمبودها، آنها نیز وجود دارند. به دلیل چند لایه بودن ظروف، ظروف کندتر گرم می شوند. علاوه بر این، گلدان ها ممکن است به دلیل اختلاف دما آسیب ببینند. ظروف سرد را ناگهانی روی آتش قرار ندهید. همچنین قیمت تابه های استیل با کیفیت می تواند قابل توجه باشد.

فقط یک تابه استیل ضد زنگ با کیفیت بالا عمر طولانی خواهد داشت. انتخاب ظروف مناسب برای استفاده حرفه ای بسیار مهم است. معمولاً بارهای بیشتری را نسبت به مدل های خانگی تجربه می کند.

قبل از خرید ظروف آشپزی مطمئن شوید که هیچ ایرادی نداشته باشد. تراشه، فرورفتگی و خراش قابل قبول نیست. چنین تابه هایی معیوب در نظر گرفته می شوند و نباید در آشپزخانه های حرفه ای باشند. آنها برای پخت و پز مناسب نیستند.

امروزه استانداردهای کیفیت توسط GOST ها تنظیم می شود. اگر ظروف با آنها مطابقت ندارند، بهتر است از چنین خریدی خودداری کنید.