مردی با شکلات صبحانه پاک چسب چوب درست کرد

این برند بخشی از هرشی است و برای هر ماده ای که حاوی گندم، جو، چاودار، جو دوسر یا جو است، خط مشی برچسب گذاری دارد.

Hershey در وب سایت خود بیان می کند که تمام محصولات شکلات صبحانه پاک Dagoba بدون گلوتن هستند و کمتر از 20 قسمت در میلیون دارند.

با این حال، این شرکت خاطرنشان می کند که چون مواد تشکیل دهنده می توانند تغییر کنند، همیشه باید ابتدا مواد تشکیل دهنده روی برچسب را بررسی کنید.

شکلات حمام، مواد تشکیل دهنده Dove Chocolate، بخشی از Mars Wrigley Candies، بدون گلوتن در نظر گرفته می شود به جز طعم شیرینی و کرم و شیرینی Dove Cinnamon Graham.

شکلات

با این حال، همیشه باید برچسب‌ها را بررسی کنید زیرا زمان تولید ممکن است شرکت را ملزم به استفاده از تجهیزات پردازش جایگزین کند که خطر آلودگی متقابل را به همراه دارد.

شکلات در خطر انقراض، شکلات گونه های در خطر انقراض یک شکلات کاملا طبیعی و ارگانیک است که دارای گونه های در حال انقراض است و توسط GFCO فاقد گلوتن تایید شده است. این بدان معناست که محصولات آن کمتر از 10 قسمت در میلیون گلوتن دارند.

طبق بیانیه آلرژن گونه های در معرض خطر، “همه محصولات ما در تاسیسات مشترکی تولید می شوند که محصولات حاوی شیر، بادام زمینی و آجیل درختی را پردازش می کنند” (اما نه گلوتن).

از بین طعم های مختلف شکلات تیره، شیری و جو دوسر، از جمله شکلات تلخ تمشک، اسپرسو شکلات تیره و شکلات گیلاس تیره را انتخاب کنید.

برای لذت بردن از زندگی، Enjoy Life، یک تولید کننده معروف محصولات بدون آلرژن، سه تخته شکلات مختلف تولید می کند: شکلات تلخ، شیر برنج (شیر معمولی نیست زیرا فاقد مواد حساسیت زا است)، و شیر برنج ترد.

محصولات Enjoy Life در یک مرکز اختصاصی بدون گلوتن تولید می‌شوند و فاقد 14 آلرژن رایج از جمله لبنیات، آجیل‌های درختی، بادام‌زمینی، تخم‌مرغ، سویا، ماهی و صدف، گندم و گلوتن هستند.

محصولات Enjoy Life دارای گواهی GFCO هستند، به این معنی که باید کمتر از 10 قسمت در میلیون گلوتن داشته باش

هرشیز شکلات‌های مختلفی تولید می‌کند، اما تنها دو عدد از آنها بدون گلوتن تا 20ppm یا کمتر در نظر گرفته می‌شوند: یک تخته شکلات شیری معمولی (در اندازه فقط 1.55 اونس) و یک شکلات شیری با بادام (در اندازه فقط 1.45). اندازه اونس برخی ناگت های هرشی و کی هرشی