مردی با پالت پلاستیکی دست دوم تمام جهیزیه دخترش را ساخت

با این حال، برای پالت پلاستیکی دست دوم با شدت استفاده مجدد بالا، که دارای ردپای کربن کل 8.2 کیلوگرم CO2-eq بود، متفاوت بود، که به دلیل تأثیرات بیشتر از حمل و نقل مورد نیاز برای اطمینان از لجستیک جلو و معکوس پالت ها بود.

ردپای کربن پالت EUR در مطالعات دیگر به طور متوسط 6.1 ± 3.1 کیلوگرم CO2-eq بود، که در آن بیشتر تأثیرات ناشی از دستیابی به مواد خام بود. با این حال، اگر پالت ها برای استفاده مجدد طراحی شده باشند.

انتظار می رود تاثیر حمل و نقل بیشتر باشد، همانطور که در مطالعات Gasol و همکاران نشان داده شده است. [19] و کوریسونکال [20]. مطالعه کارانو و همکاران.

پالت

اثرات زیست محیطی سناریوهای مختلف پایان عمر را برای پالت ها، پر کردن زمین، مالچ پاشی و تمایل با بازیابی انرژی ارزیابی کرد. نویسندگان نشان دادند که سوزاندن با بازیافت انرژی و جایگزینی برق منجر به صرفه جویی در انتشار گازهای گلخانه ای در سطح 7.6- تا 19- کیلوگرم CO2-eq می شود.

در هر پالت این امر به دلیل ماهیت بیوژنیک چوب امکان پذیر است، که سوزاندن آن بر تغییرات آب و هوایی تأثیر نمی گذارد، برخلاف سایر سوخت ها، که با چوب جایگزین می شوند.
تأثیرات تغییرات آب و هوایی ناشی از سیستم‌های محصولی که پالت‌های پلاستیکی را مطالعه می‌کنند به طور کلی در مقایسه با پالت‌های چوبی بیشتر بود. Kurisunkal

تاثیر را 166 کیلوگرم CO2-eq برآورد کرد. در هر پالت، اگر پالت 100 سفر انجام دهد. Bengtsson و Logie تاثیر را در سطح 61-102 کیلوگرم CO2-eq گزارش کردند.

بسته به کشور تولید پالت و اندازه آن. محققان Edge Environment Pty Ltd. [28] تاثیر پالت های ساخته شده از پلاستیک بازیافتی را 3.7-4.1 کیلوگرم معادله CO2 ارزیابی کردند، در حالی که پالت های پلاستیکی معمولی 22 کیلوگرم CO2-eq بود.

تفاوت بین زباله و پلاستیک بکر در رویکرد بار صفر است که برای پلاستیک زباله استفاده می شود. علاوه بر این، پالت‌های پلاستیکی در مطالعه Edge Environment Pty Ltd.

به‌عنوان دفن زباله مدل‌سازی شدند که تنها تأثیر کمی بر تغییر آب و هوا به میزان 0.088 کیلوگرم CO2-eq دارد. به ازای هر کیلوگرم ماده یا 2.2-2.7 کیلوگرم CO2-eq pe