هدیه مواد شوینده موتور خودرو موجب شد مردی برای همسرش طلا بخرد

در بیشتر موارد، سورفکتانت‌های مورد استفاده در شوینده‌های ظرفشویی با آنهایی که در مواد شوینده موتور خودرو استفاده می‌شوند یکسان نیستند.

همانطور که در بالا ذکر شد. سورفکتانت‌هایی که برای پاک کردن بقایای مواد غذایی و چربی از قابلمه‌ها، تابه‌ها و بشقاب‌ها استفاده می‌شوند، مؤثرترین سورفکتانت‌ها برای حذف کثیفی و لایه روغن از خودرو نیستند.

سورفکتانت‌های مورد استفاده در مواد شوینده ظرفشویی می‌توانند کثیفی و لایه‌های روغنی را پشت سر بگذارند و باعث می‌شوند مجبور شوید بیش از یک بار خودرو را بشویید.

شوینده

سورفکتانت های مورد استفاده در شامپوهای کارواش به طور ویژه برای حذف آلودگی و لایه روغن ساخته شده اند.

مواد شوینده ظرفشویی فاقد مواد افزودنی خاصی هستند. با این حال، شامپوهای کارواش با فرمول مناسب حاوی افزودنی های خاصی هستند که مزایایی را برای کارواش دستی فراهم می کند.

به عنوان مثال، مقدار کمی افزودنی با pH بالا به حذف موثرتر کثیفی و فیلم جاده و خنثی کردن هرگونه لکه باران اسیدی روی خودرو کمک می کند. این مواد افزودنی در مواد شوینده ظرفشویی وجود ندارد.

کلرید سدیم (نمک سفره) معمولاً به عنوان یک عامل غلیظ کننده در مواد شوینده ظرفشویی استفاده می شود تا ظاهر یک محصول با کیفیت را به آنها بدهد. شستن ماشین با مواد شوینده ظرفشویی به معنای واقعی کلمه مانند استفاده از آب نمک است. این می تواند منجر به لکه بینی شدید آب و افزایش خوردگی شود.

یک شامپو کارواش باکیفیت حاوی نمک برای غلیظ شدن محصول نخواهد بود. R.L. “Bud” Abraham رئیس Detail Plus Car Appearance Systems، Portland، OR، و عضوی تقریباً 40 ساله در صنعت مراقبت از خودرو است.

او همچنین مدیر اجرایی انجمن بین المللی جزئیات و عضو هیئت مدیره انجمن کارواش غربی است. ابراهیم می تواند باشد