همسرتان را با انگشتر هوشمند و دستبند طلا غافلگیر کنید

آیا تا به حال زنی را با سه گروه حلقه عروسی دیده اید؟ شاید به دیدن دو تا عادت کرده باشید، اما چرا وجود انگشتر نامزدی طلا سوم در بین زوج ها در حال افزایش است.
در حالی که ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که یک زن تصمیم به استفاده از سه حلقه دارد، بیایید به دلایل سنتی بپردازیم زیرا مجموعه حلقه ازدواج سه بند می تواند اهمیت عمیقی داشته باشد.
اولین حلقه ای که معمولا در ست عروسی می بینید حلقه نامزدی است. این حلقه اولین قسمت از سفر یک زوج است و نشان دهنده وعده ازدواج است.
به طور معمول انگشتر طلا سفید با قیمت خوب دارای یک سنگ قیمتی است که شبیه به یک حلقه به سبک هاله است. به طور سنتی این انگشتر دارای الماس است، با این حال، روند رو به رشدی وجود دارد که حلقه ها دارای سنگ های مختلفی مانند یاقوت و زمرد هستند.
در نهایت مهم است که قبل از خرید این انگشتر، استایل همسرتان را درک کنید زیرا برای همیشه از آن استفاده خواهد کرد.
بعد از دادن حلقه نامزدی حلقه بعدی گروه عروسی است. نوار عروسی معمولاً ساده یا با جواهرات زیبا پوشیده شده است و در طول مراسم عروسی رد و بدل می شود.
انگشتر نامزدی طلا

مهم است که دستبند طلا زنانه عروسی با حلقه نامزدی مطابقت داشته باشد، و شما می توانید آن ها را در یک ست هماهنگ خریداری کنید. بهتر است چند ماه قبل از عروسی برای گروه عروسی برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز مورد نیاز خود را دارید.

چگونه ست عروسی ایده آل را پیدا کنیم؟
اگر به دنبال یک گروه عروسی، حلقه نامزدی یا ست کامل هستید، ما می توانیم کمک کنیم! اکنون می دانید که چرا سه حلقه در ست عروسی وجود دارد و ما دوست داریم به شما کمک کنیم حلقه های مناسب را پیدا کنید.

ما طیف گسترده ای از حلقه های زیبا و انگشتر هوشمند داریم که شریک زندگی شما را شگفت زده می کند و عروسی شما را جادویی تر می کند. به ما در فروشگاه مراجعه کنید تا بتوانیم به شما در انتخاب و سفارشی کردن ست عروسی خود کمک کنیم.

 

  • منابع:
    1. Why Are There Three Rings In A Wedding Set?

  • تبلیغات: 
    1. رنگ آمیزی یک تابلو با استفاده از انار
    2. روغن هسته انگوری باعث سقوط هواپیما شد!!
    3. تاحالا با خامه نقاشی کشیدین؟!
    4. صادرات پتو به اروپا راهی برای میلیاردر شدن!