کفش کشتی پسرانه موجب از بین رفتن درد زانو می شود

کفش کشتی پسرانه برای کشتی گیران کشش و مچ پا را پشتیبانی می کنند. یکی دیگر از عملکردهای مهم کفش های کشتی، حمایت از مچ پا است که احتمال رگ به رگ شدن مچ پا را در طول مسابقه یا تمرین به حداقل می رساند.

این تکیه گاه از شکل و بند کفش ناشی می شود. این کفش‌ها معمولاً تا قوزک پا تا ناحیه پایین ساق پا کشیده می‌شوند که آن‌ها را شبیه چکمه‌های نازک می‌کند. برخی از کشتی گیران ترجیح می دهند بند ها را به روشی خاص ببندند، مانند روشی که در ویدیوی زیر مشاهده می شود، زیرا احساس می کنند که حمایت بیشتری برای مچ پا ایجاد می کند.

یکی دیگر از مزایای کفش های کشتی توانایی آنها در محافظت از پای کاربر در برابر بیماری های پوستی است. با پوشاندن پاها و ساق پا، کفش ها به عنوان سپر بین کشتی گیر و تشک عمل می کنند. کفش های کشتی برای به حداقل رساندن احتمال پیچ خوردگی مچ پا طراحی شده اند.

کفش‌های کشتی، قهرمانان گمنام دنیای کشتی هستند: مزیت تاکتیکی بیشتری که یک کشتی‌گیر می‌تواند به دست آورد، با کفش‌های آنها فراهم می‌شود. به همین دلیل است که ما به شما کمک می کنیم تا بهترین راه را برای یافتن موثرترین کفش های کشتی برای سبک کشتی خود بیابید تا بتوانید هر چالشی را که با آن روبرو هستید، شکست دهید.

بدن شما روی مچ پا و پاهای شما می چرخد و کفش های کشتی به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر ثبات و پشتیبانی را از این نقاط حساس ارائه دهند. آنها از لغزش پاهای شما بر روی سطح صاف و اغلب عرق‌زده تشک جلوگیری می‌کنند، حتی زمانی که حریف شما را به تمام جهات مجبور می‌کند.

آنها همچنین حمایت بیشتری از ناحیه مچ پا نسبت به سایر کفش‌ها فراهم می‌کنند تا از غلتیدن یا رگ به رگ شدن ناشی از حرکات ناگهانی و غیرمنتظره جلوگیری کنند. زیبایی شناسی البته در ورزش هایی مانند کشتی که عاشق نمایش خوب هستند، مهم است. و سبک‌های زیادی از کفش‌های کشتی در رنگ‌های متنوع وجود دارد.

اما زیبایی شناسی به تنهایی کافی نیست. کفش های کشتی باید از خواسته هایی که ورزش شما را تحت آن قرار می دهد پشتیبانی کند. کفش های کشتی انعطاف پذیر و سبک هستند. آنها تقریباً طوری ایجاد می‌کنند که انگار اصلاً آنجا نیستند و شما با پای برهنه راه می‌روید.